Sov gott alla Lördagsmysare!

Då har vi åkt tåget norrut till fina, höstiga eksjö. När vi satte oss på bussen i nässjö och åkte hemåt så blev träden färggladare och färggladare ju längre vi körde. Gult, orange och rött! Det är det jag gillar med hösten(blev jag påmind om!) så nu vet jag inte hur jag ska känna...Jo, jag hatar fortfarande det konstanta regnet. I alla fall nu när mina regnbyxor har spruckit och det läcker in! Ja, jag bådde hatar och älskar hösten helt enkelt :)
Regnbyxor får jag väl gå på jakt efter här hemma nu...jag borde ha ett par till någonstans. Men var? Annars får jag väl hoppas på lite utförsäljning i sporttältet nästa helg, då vi ska upp till Stockholm på 25-manna! (Längtar till den resan!)
Imorgon är det uppvärmning inför nästa helgs stafett. Tävling i Nässjö (ojoj nu var det längesen jag sprang med karta), och vi har laddat upp med vrålmiddag! Potatisgratäng och lövbiff, och dumlekakor på det! Gooooott! Vi är på topp imon! 
Sov gott alla lördagsmysare! Och ni andra: Dansa lugnt inatt!
Ses i skogen imon :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0