Back in the game!

Hallå kära vänner!
Sist jag lade upp något här var det snöiga bilder och det har hänt en hel del sen dess må ni tro!
Jag har haft den värsta våren i mitt liv ur hälsosynpunkt men den har varit otroligt bra på många andra sätt!
Jag hade aldrig kunnat tro att den här utbildningen skulle bli så tuff som den blev detta året, vilket har resulterat i mycket stillasittande framför datorn, låst rygg, ömma muskler, många besök hos naprapaten och alla möjliga andra stresssymptom man kan tänka sig! Därför har bloggandet och ännu mer tid vid datorn prioreterats bort...

Jag har insett att jag bara är mänsklig och att det inte alltid går att klara ALLT på en gång. Nu börjar jag återhämta mig ännu en gång. Jag har tid att sova mer, slappna av och ta hand om mig själv igen. Och så har ju Joel flyttat hit! :D Det bästa av allt! De här två åren har gått otroligt snabbt och långsamt på en gång, men vi klarade det. Nu klarar vi allt! <3
 
En annan positiv sak i allt stressande var att jag har kunnat tillgodoräkna mig poäng från tidigare studier och kunnat praktisera, i och för sig en stor anledning till stressen eftersom jag tillbringat liiiite för mycket tid där, men en sjukt bra erfarenhet och känsla av att jag verkligen valt rätt utbildning! Jag har prktiserat på Zenit Design som är en välkänd designbyrå här i Sverige och de har gjort mina två månader där helt fantastiska! Är så otroligt glad att jag bara kom in där och att det sedan var så givande och lärorikt har gjort att det varit värt ett par månader utan fritid. Yey, allt slit lönar sig till slut! :)
Nu ligger jag även en 7,5 poängs kurs före resten av klassen och kan ta det lite lugnare i höst och fukusera ordentligt på ex-jobbet! Yiiiha!
 
Men först ska sommaren komma hit och värma oss ett par månader, det ska jobbas lite och käkas lite jordgubbar! Yes, I'm back in the game!

I helgen var vi äntligen hemma i Eksjö igen och firade midsommar, hängde massa med Sigge som snart springer på egen hand, träffade släkten och åkte en sväng till Västergötland för att vara med på min barndomsväns bröllop! Så fina! Önskar dem all lycka! <3

Eftersom Anders och Karin inte är som alla andra så var inte heller deras bröllop det, så vi började med en tur i gruvgångar under jord! 

Sedan blev det fest!! 





Nu är vi tillbaka i Malmö och hoppas på att vi snart kan åka ut på landet igen, men nu väntar först en tävlingshelg för Joel, så jag ska såklart vara med som metal coach och flickvän. Ska bli kul!! Ha det gott och njut av livet! :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0