Återhämtat mig

Hej igen! 
Det var ett bra tag sedan jag skrev här nu! Det har varit en gaaaalen höst och jag har helt enkelt varit tvungen att prioritera bort allt som inte varit skolarbete. Och ta bort allt som känns som måsten. Jag har fått känna på en ny nivå av stress och alla dess eftersläntrande symtom. 
Men nu har jag återhämtat mig, varit hemma i Eksjö över jul och bara slappnat av tillsammans med familjen. Jag har bestämt mig för att det får vara nog. Ingen mer stress. Hinner jag inte så hinner jag inte. Punkt slut. Jag är inte mer än människa. 
Nytt år och nya tag, nu går hälsan först! Den är ju trots allt det viktigaste:) 
Julaftons långpass! 



Julbord på altanen:D 



Julklappsspel! Ny tradition? 

Till slut kom snön och vi tog en tur till Linköping för att fira Joels födelsedag:) 

<3



Mitt enda nyårslöfte är att börja blogga igen. För min familjs skull och för min egen skull. Behöver skriva av mig lite grann ibland! 
Nu är vi inordna Grönklitt hela familjen! Till och med lilla Sigge är med, och vi har det fantastiskt bra! Åker flera mil om dagen på skidorna, laddar för halvvasan, pluggar lagom mycket och myser med familjen! :) detta behövde jag!! 
Soluppgång!

Tidig morgon i spåret!

Gamla skidorna hänger i! Snart blir det ett klistermärke till! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0