Kalas, kakor och sommarlov!

Nu är det här, sommarlovet!! Yiihaaa! 
Sista veckans tre dagar gick bra! Sena kvällar och vips så var allting inne! Det som inte trodde var möjligt ett tag, fick vi faktiskt till väldigt fint till slut! Ett av mina tre år på Produktdesignprogramnet är nu avslutat och det känns sjukt...det gick såååå fort!! Men galet mycket man har gjort och lärt sig! Nu är jag redan supertaggad inför hösten då jag ska ge järnet! 
 Vårt processdokument klart för inlämning, efter timmar av redigering och skärning av regnbågs- uppslags-funktionen. Nöjda tjejer!! 

Skissmodell av min rokoko-inspirerade lampa, som var årets sista projekt och det första individuella! Riktigt kul, och jag kommer nog fortsätta utveckla detta i höst! :) 

Så nu är det över, sommaren är här, och jag är i Halmstad! Men igår blev det en tur till Växjö för att fira vår fina Lina som äntligen tagit lärarexamen! Grymt jobbat i 4,5 år! Du kommet bli en superlärare! I know it! 
Lina med sin Tom! 

Det blev ett kärt återseende med barndomsgänget, bara lillebror som saknades! 
Presentöppning! 

Kul att jag gick träffa mamsi och pappsi en stund med! <3 

Idag jobbar Joel hela dagen och jag är hemma som en liten husfru och bakar och lagar matlådor! Hihihi och så överraskar jag honom med nybakad kaka när han kommer hem! 
Men en liten stund i solen hanns med också! Jaa! Vad denna sommaren kommer bli grym! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0