Stirrar på termometern

Snacka om att det är högsommar här just nu! Helt galet varmt, över 30 grader varje dag! 
Hela helgen gick jag runt i jobbtunikan och svettades...kan tycka att om man ska tvinga hemtjänstpersonal att ha arbetskläder och cykla i, i 30 grader, så kan man väl fixa några som andas lite... Men nej! Svetten rinner längs ryggen och magen och vi ser glada ut ändå! :) vi älskar ju solen här i Sverige! Kvällsdopp i havet har det blivit och lite grillning och Parkängen med fina vänner:) den riktiga sommarlovskänslan ligger ändå där och lurar lite!
Försök till långpass på både rullskidorna och till fots har jag också gjort, men har bara blivit precis över timmen! Och nu ligger jag och stirrar på termometern och väntar på svalare tider så jag kan sticka till utegymet! 
Detta är perfekt! Jättebra träning inför jobbet i Thailand! Omställningen kommer inte vara lika stor! Och dessutom kommer jag inte bränna mig lika lätt...Gott! :D snart bär det av! 

Kvällsdopp!! 

Utforskade lite nya marker på löprundan igår:) Halland är allt lite vackert ändå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0