Wat Poh, färg och träning!

Idag har vi tagit det lite lugnare! Behöver inte anstränga oss lika hårt för att hålla oss vakna nu längre. Vi tog i alla fall en tur in till gamla staden gör att se den enorma liggande buddahn på Wat Poh! Helt otroligt vad stor!! Det var verkligen värt att se! Och som alltid så imponerar hela tempelområdet med all dess hantverk på mig! Så mycket inspiration! 
Världens finaste lyktstolpar i olika mönster och färger! <3 











Vi vågade tyvärr inte åka båt över floden till tempel of dawn för åskan drog igång, så vi drog till en sjukt färgglad restaurang som jag inte vill gå ifrån. Vem vill det?
Både inredningen och maten imponerade på mig! Vi fick äntligen i oss mina favvorätter papayasallad och Tom Yum-soppa! Muuuuums! 
 Ikväll har vi bara tagit det lugnt vid poolen och såklart passat på att träna lite, ätit gott igen, och vi är rätt så nöjda med tillvaron! 
Imorgon åker vi äntligen ut till barnhemmet och träffar alla barnen. Mycket nya intryck väntar för mamma, och jag ska möta alla känslor än en gång. Bävar redan lite för att lämna dem innan jag ens kommit dit, men det ska inte hindra dessa veckor från att bli underbara och fulla av kärlek! 
Så från och med imorgon kommer bloggen bestå av arbetet med barnen och vad hela insamlingen gått till! 
Hörs snart igen! Ta hand om er där hemma! <3
Hos Rose och David i skymningen :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0