Korta

Då har jag åkt kortprogrammrt idag, väldigt vemodigt, vilket ledde till lite tår- utbrott precis innan jag skulle starta, men lite papper att torka med och sen var det bara att gr sig ut. Isen var min. Bara min. Precis dom vanligt, men ändå så mycket mer påtagligt. Jag njöt av musiken, programmet, rollen och varenda skär! Kommer sakna det! En laddar jag om för långa imorgon! :D

Nu i eftermiddags tog jag och Annie en tur in till stan. Vi strosade runt i lite butiker och tog sedan en fika i gamla stam. Myspys och mycket solsken! Det gillar vi! Nu har vi även ätit god middag och tjejerna har börjat snusa och snarka här i rummet... Hihi dags att blunda. God natt på er!

Här kommer lite bilder från dagens tur till stan och dagens morgonpromenad :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0