Regn i stövlarna

Tiden bara rinner iväg nu. Som sand mellan fingrarna rinner sommaren iväg. Eller kanske jag borde säga som regnvattnet rinner ner i stövlarna...
Regnstället och jag har blivit goda vänner under alla jobbtimmar och stövlarna är också med en hel del! Nu är det i alla fall helg igen, fast det känns som måndag. I fredags var jag ledig och i helgen jobbar jag :) i fredags hade jag söndagsångest och idag är det måndagskänsla! Blä! Nu vill jag vara liten igen, ha ett sommarlov som varar i en evighet och vara på stranden varje dag och fika mammas bullar och dricka saft. Men nej, nu tänker jag på att jobba för att få ihop ekonomin...och självklart en hel del på vår semester som börjar närma sig. Norrland ska upptäckas och förhoppningsvis blir det från dess bästa sida! :D och i den takt som livet går i nu så säger det nog bara vips! Så står jag där uppe i Sarek med hela familjen vid min sida :)

I fredags var det i alla fall toppenväder på min lediga dag så Joel och jag cyklade ut till Tylösand för att springa lite orientering. Underbart och grymt jobbigt att trampa sand! Härligt att ha karta i handen igen, och riktigt härlig vy!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0