Vilken helg!

Nu har det gått några dagar sen jag skrev här på bloggen, och mycket har hänt sedan dess!
Förra veckan handlade det mesta om mat. Paleo var på menyn, och vi hade ju tänkt hålla det i alla fall i en månad...men efter väldigt många sockerdippar, huvudvärk och för lite kolhydrater Så har jag bestämt mig för att köra en egen variant. 
Nu är osten och smöret tillbaka i kylskåpet, och vi har köpt ett paket spaghetti igen :) Jag behöver långsamma kolhydrater för att klara alla mina pulspass! Det räcker inte med de snabba som jag får i mig i frukten. 
Men lite har vi lärt oss i alla fall :) Det kommer fortfarande bli mycket grönsaker. Och bröd, muffins och andra godsaker kommer att göras på paleovis! 
Så, jag gav det en chans, men när det går ut över min träning så säger jag stopp. Nu kör jag ett mellanting som passar mig utmärkt! (där jag kan njuta av en kaka då och då ) 
 
Helgen har i alla fall varit väldigt händelserik. Fredagen spenderades på Linneuniversitet i Växjö och min kursstart. Känns helt rätt! Inredningsarkitektur för hela slanten! nu ska här läsas och skrivas ordentligt, för redan på fredag ska första inlämningsuppgiften vara inne! 
 
Sen drog jag vidare till Eksjö för fira Eksjö SOKs 70-års jubileum. Grymt kul träning! Härlig simtur i simhallen (förutom att Viktors axel hoppade ur led) och sedan en riktigt trevlig Middag och fest. Helt galet vilka fina tal, körslaget- tävling, sånger, och mycket dans. Det blev svettigt på dansgolvet med allt ifrån tioåringar till 80-åringar!  Det är fint :) Grattis ESOK!
 
Söndagen blev mys hemma med familjen. Titta på skidor på tvn och åka skidor i skogen och på sjön! jag blev alldeles till mig av lycka över att få åka längdskidor, glida fram i de fina spåren och känna suget i , ja, hela kroppen! Vill ha en ORDENTLIG vinter nästa år :) Underbart! 
 
Nu är jag tillbaka i Halmstad igen och idag har jag jobbat arslet av mig. Så nu är det dags att sova gott och länge! natti natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0