23 År

Jaha, då var jag ännu ett år äldre, och inte känns det så märkvärdigt. Men självklart ska man ta tillfället i akt och fira lite. Njuta av födelsedagen!
Tack för alla gratulationer, kort och telefonsamtal. Ni är så fina!
Det bästa idag var nog när gammelmormor ringde och sa att jag allt började bli lite gammal XD Haha! Hon är för go hon! 
 
Dagen började bra då jag fick vakna till Joels fina morgonstämma, frukost på sängen och lite presenter :)  (Eller jag fick i alla fall frukosten i sängen, men har aldrig fattat grejen med att ligga ner och äta så jag satte mig i soffan...) Solen har strålat och värmt hela dagen och jag har suttit en liten stund på balkongen. Annars har det varit som vanligt med två träningspass och lite plugg däremellan :) 
Och så fick jag ju min kära födelsedagsmiddag, av min kock här hemma. Min favoritmat, potatisgratäng och fläskfile, stod på menyn! Men självklart som paleovariant.
Sötpotatis och kokosmjölk är en sjukt god kombination! Mums mums! 
Och nybakta blåbärsmuffins till efterrätt! Ja, det är rätt bra att att fylla år ändå :)
 
Yummie frukost :)
 
Mumsiga Muffins!
 
 
Ingredienser:
6 dl Mandelmjöl
3 Ägg
0,6 dl Honung
½ tsk Bakpulver
½ tsk salt
2 tsk Vaniljpulver
1 tsk Kanel
2 ½ dl Blåbär
Kokosflingor till toppen.
 
Sätt ugnen på 150 grader. Blanda ihop allt utan blåbären och kokosflingorna. Blanda sedan försiktigt i blåbären. Fyll 12 st formar till 3/4. Strö kokos på toppen. 
Grädda i ugnen 30-40 minuter. 
 
Nu är det dags att krypa ner under täcket, för imorgon åker jag till Växjö för att gå i skolan hela dagen. Och tåget går 05.50! Ojoj hur ska det gå! Vi får se :)
Natti natti!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0