En strålande Jul!

Nu har juldagarna gått förbi! Vips! Så var julen över... Jag gillar inte riktigt att det går så snabbt, men det är väl helt enkelt för att vi har så roligt! 
Julafton var lika härlig som vanligt. Ett långpass hem ifrån Skurugata på förmiddagen(dock i en grön skog och vi var liiite vilse, men det berodde inte på mig och Bella, utan på de som höll i kartan! Haha ) 
Hm..vart kan vi vara? ;)

sedan blev det julbord, mums!, Kalle anka, lite spel och umgänge och självklart klappar! 
På kvällen kom såklart resten av släkten och jag startade en ny tradition med ett musikquiz! Det var kul men klurigt! Hehe... 
Alltid lika kul att träffa sysslingarna och resten av gänget. Vi borde ha julafton oftare! 


Min favorit spelar <3



Fokus under musikquizet!



Sysslingar :) 

Sedan har dagarna bestått av träning, rester från julbordet och igår kväll jade vi lite återträff med mina eksjövänner! Åh vad jag saknat dem nu när vi är utspridda i hela södra Sverige! Singstar och annat skoj bjöds det på! Myyyys! 

Idag har jag börjat med plugget igen. Ledigheterna är över. Punkt slut. Dags att ta tag i det man inte vill ta tag i och guud bad skönt det känns när man väl börjat. Man står inte och stampar längre utan man rör sig framåt! 
Imorgon sätter jAg mig på tåget igen. Norrut! Linköping I'm back! Ska bli skoj att träffa Joels familj igen, fira Joel på födelsedagen, och så blir det en liten visit i gamla Goa stångebrohallen! 
God fortsättning allihopa! :) 
Lollo
2013-12-29 @ 14:33:56
URL: http://louisehalvardsson.wordpress.com/

Kul att läsa om din jul! Ditt quiz blev verkligen lyckat, mamma sa att det var det bästa på hela dagen :)

Svar: Åh vad kul att ni tyckte om det!! :)
beggaan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0