10 av 10

Nu har det jobbats mycket igen...Måndag-Torsdag! Fast idag har det kännts som om det vore fredag. Myskänsla i kroppen och längtan till morgondagen då vi ska åka norrut igen. Linköping nästa!
Joels kusin ska gifta sig på Lördag och vi ska självklart vara där och fira detta. Så idag har vi varit och köpt fin skjorta och slips till snyggingen. Han blev så stilig med kostymen och allt på!
Det var längesen jag var på bröllop nu, så det ska bli skoj! :D och så ska vi ju få se linköping igen! Ännu bättre:) 
På Söndag blir det en tur förbi Eksjö också för att hälsa på familjen som jag inte sett på länge nu. Saknar dem, men det blir bara en kortis, för på måndag kallar jobbet igen. Får träffa dem mer nästa helg. 
Som om jag inte redan var uppe på 10 av 10 på lycklighetsskalan, så slog jag till med att få ett vikariat fram till sommaren på 80% i hemtjänsten. Goooott! Jag ska nu alltså gå på schema i sju veckor, och sedan jobba gärnet några veckor till i sommar. Detta innebär såklart att jag kanske missar några små roligheter som studenter och sådant, men en säker inkomst är en säker inkomst, och nu behövs en sådan :)
Livet leker alltså! Natti natti! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0