Inte mesa!

Helgen är över, och så även måndagen! Har varit och skrivet på lite papper idag. Från och med nu ska jag även arbeta lite som Personlig Assistent. Ska bli jättespännande och kul och jag ser verkligen fram emot att det! Ni kära bloggläsare kommer inte få höra så mycket om det jobbet eftersom det inte handlar om mitt liv, utan någon annans. men riktigt kul i alla fall!
Annars har Denna dag varit blåsig och regning och Halmstad har verkligen visat upp en av sina sämsta sidor. Idag skrek jag genom vinden och det piskande regnet till Joel: VI BOR I ETT JÄ*LA BLÅSHÅL!! 
JAA!! Skrek han tillbaka...
Usch för vatten som piskar rakt igenom vinterjackan...Vi var ju så illa tvugna att ge oss ut, eftersom vi är på jakt efter en bra halloweenoutfit till onsdag kväll. Tyvärr har vi fortfarande ingen aning om vad vi ska klä ut oss till, men vi försökte i alla fall :) Inom blir det ny jakt! Och jag fick ju ett hett tips om showförrådet i ishallen med allt ifrån bidräkter till giraffer...så vi får se om jakten går vidare dit imorgon :D 
Är det maskerad, så är det. Och du vill jag inte mesa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0