Grymma!

Steg upp 05.30 i morse. Fick inte riktigt i mig frukosten...(För tidigt!!)
Kl 06.15 började vår resa mot Uddevalla och deras kalla ishall. Har fruset hela dagen, men vad gör det när man får coacha så himla duktiga och fina tjejer. (Har fått hoppa in som tränare åt halmstadstjejerna)
Alla fyra har övervunnit nerverna idag, bjudit på en show, och njutit av att ha isen för sig själva! Så grymma!
Nu är jag trött, trots att jag lyckades somna i 20 min på en hård, och smal(fick ligga på sidan..) bänk, och jag kommer sova såååå gott inatt på detta goa hotell. Jag börjar på allvar fundera på att mangla mina lakan hemma! Så gött!
Imorgon väntar långa programmet för Juniortjejerna. Ser fram emot det :)
Natti natti alla pigga och trötta! Inatt får vi sova en timme extra :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0