Glitter

Idag har jag fortsatt med plugget, men kände att jag behövde en liten paus på eftermiddagen och smög mig ner till stan för att leta lite julklappar. Det är så kul att leta presenter till andra, och gå och välja noggrant för att det ska bli ett leende på personens läppar när denne öppnar paketet! Julkänslan börjar komma smygandes trots att snön lyser med sin frånvaro. Jag gör allt för att det gråa och blöta vädret inte ska förstöra min julkänsla. 
På söndag är det första advent! Helt otroligt, tyckte inte det var längesen jag sa så förra gången. Men jo, det är ett helt år sedan. Dags att gräva fram julpåsen i förrådet. Nu måste ljusen snart fram!
Första advent betyder i alla fall jobb för oss som jobbar inom handeln. Julskyltning, och tomten kommer till stan :) Sen ska jag på adventsmys hos både den ena och den andra. Glögg, julbak och annat pyssel står på schemat!
Längtar till söndag nu ! :)
 
Soffbordet är nya "Pysselbordet" här hemma. Julkorten håller på att tillverkas, och jag vet att jag lovade bilder, men så kom jag på att det går ju inte! 
Jag kan lägga ut fina pysselbilder efter att jag skickat dem. Inte vill ni nära och kära veta hur korten ser ut innan de kommer hem i brevlådan!
Jag kan bara säga bara en sak:
JAG ÄLSKAR PYSSEL!
Okej, en sak till:
JAG ÄLSKAR GLITTER!
 
 
Dags att sova! Natti natti <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0