Lila och gula fjädrar

Nu har jag varit sjuk på tok för länge!
Har kollat färdigt på alla avsnitt av HIMYM, lyssnat upp alla bra låtar på spotify och städat hela lägenheten...Nu saknas det bara att jag ska börja baka sju sorters kakor och äta upp dom själv. Mitt liv är väldigt tråkigt just nu.
Joel drog till Stockholm i morse. Så snabbt gick hans lilla virus över :) Glad för honom, men avundsjuk också. Jag vill också kunna skaka av mig alla bacieller sådär!!
Men nej, jag måste gå in på djupet, lära känna dem väl så att det blir ett sådant där hemskt, långt och plågsamt farväl och kvar står jag där med ett djupt sår i halsen... Usch!
Jag har varit sjuk så länge att jag tycker det är kul att sitta på golvet i hallen och titta på vårat lilla påskris och lyssna på Per Gessle."Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog..." Joel hade rätt. Gula och lila fjädrar blev fint ihop :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0