Home sweet home <3

Lååång Resa. Från bangkok till Linköping tog det totalt 18 timmar.
Kom till Arlanda och fick veta att min väska var kvar i Zurich. Haha! Kul...
Det vara bara att gå till tåget utan den.
Skönt att vara hemma i alla fall, tänkte jag. I organiserade Sverige. Äntligen vet jag vilken tid tåget ska gå och nu är jag snart hemma hos Joel.
Inte det.
Sj krånglade såklart till det och slängde av oss på stockholms central för att sedan låta oss stå och vänta på ett annat tåg i 20 min.
Där står jag i mina harembrallor och fryser arslet av mig och längtar otroligt mycket efter min jacka som ligger i väskan i Zurich...
Väl hemma i lägenheten njuter jag något otroligt! Är det inte fantastiskt att kunna dricka vattnet ur kranen, kunna ducha i varmt och RENT vatten, eller att kunna spola ner pappret i toan? Jo, det är underbart!
KLäderna är nu tvättade och rena. Det vita har blivit vitt igen :) Yehoo!
Solen skiner och svensk sommar är faktiskt riktigt lagom härlig! Och skönt är det att kunna andas friska luften!
Och självklart får jag inte glömma att nämna sängen. Den är Sååååå SKÖN! Har sovit hela natten utan att vakna en enda gång!!
Jag säger bara: Home sweet home <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0