Gott slut på 2012

Den sista veckan på året har varit ganska intensiv, vilket har gjort att bloggen har blivit lite lidande. Jag har helt enkelt inte haft tid att sitta och skriva vid datorn... Men nu ska det bli en liten uppdatering :)
 
Jag har varit tillbaka en sväng i min kära stad Linköping och tränat, träffat kompisar och Joels familj. Vi bodde en natt i lägenheten, som nu Agnes och Andreas har gjort om, väldigt fint! Doften var den samma när jag kom in i trapphuset, thairestaurangen var sig lik och vårt kära gamla gym var sig också likt! När vi gick runt i kvarteret kändes det som om vi aldrig varit därifrån. Konstig känsla.
Jag har träffat på mycket linköpingsfolk som har fått mig att längta tillbaka lite, men samtidigt är jag glad att jag har gått vidare och tagit nästa steg i Livet! 
Ute i Helleberga var det sig också likt, och lika mysigt som vanligt! Joel har nu blivit 23, och kommer för 27 dagar kunna säga att han är ett år äldre än mig.(mycket viktigt) Det blev firande med gamla linköpingsvänner, och nyfunna Halmstadsvänner, som har sitt ursprung på slätta! Frukttårta och Aliasspelande! Yey!
Sedan har jag träffat mitt fina LKF-gäng (eller i alla fall delar av det) Och det värmde ordentligt <3 Saknar våra äventyr och mysiga stunder! Men nu blir det snart träff igen, det ska vi se till!
Danne och Soffan <3
Och Linis <3
 
SEn blev det en tågtur tillbaka till Eksjö igen, och idag har det varit full fart! Träningsdag med ESOK, vilket innebar uppstigning 07:20. Första träning 08:30 med start vid Risan. En timme i 40 cm blötsnö i en sjukt kuperad terräng. Jag säger bara en sak. Det sög ordentligt i benen! Gött!
Sen blev det lunch och vidare till nästa pass i tennishallen. Rockgympa och innebandy.
 
 
 
 
 
 
Sen var vi välförtjänta av Tacos och kladdkaka! 
Ni är så härliga mitt kära Esok-gäng! Charader, norsk kareoke och TP har det blivit. Och MÅNGA goda skratt! 
Nu är det bara en dag kvar av 2012 och förhoppningsvis blir den lika bra som den näst sista :) Bäst att sova tidigt, för imorgon blir det start i det årliga Sylvesterloppet. (Och kanske kanske ska jag ge mig på den långa banan...) Sen åker vi till Halmstad för att skåla in det nya!
Hoppas ni alla får en fin Nyårsafton!
a
2012-12-31 @ 07:06:28

Happy New Year- Gott Nytt år
önskar
ann och curt

Svar: Happy New year to you too! Hoppas ni får en fin dag! Kram!
beggaan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0