Färg!

Då var man i skolan igen på Textil formgivning. Det är så kul! Jag älskar att bara gå lös med färgerna, penslarna, svamparna och kritorna, och bara skissa. Man får helt plötsligt en hel dag med TID till att exprimentera, de dagarna borde komma oftare. Det som är så skönt med kursen är att alla är på olika nivå och man jobbar utifrån sin egen förmåga. Ibland får man sådan där ångest som säger att alla är så duktiga och jag suger. Men jag tror jag har lärt mig att släppa det nu. I alla fall lite. Det är ju mina ideer och min formgivning, och det kan behövas hundra "dåliga" skisser innan man hittar fram till en bra. Men då var de kanske inte dåliga, eftersom de banade vägen till det bra...?
Jag lär mig mycketi alla fall och det gör mig glad :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0