Sverige, jag är på väg!

Humöret har gått uppåt och jag har tillbringat min sista dag här i Thailand. Jag kände bara för att göra ingenting. Jag har legat vid poolen alldeles ensam. En Söndag med stundvis sol och stundvis moln. Inte en enda thailändare var där eftersom de håller sig borta från solen. Men så svensk som jag är så låg jag och sög i mig de sista solstrålarna. Det behövdes en lugn dag för att landa i allt jag varit med om, fundera och vrida och vända på livet lite. För att inse att mina två månader nu tar slut och jag ska åka hem till Sverige. Det behövdes en dag för att vara ledsen över allt jag kommer sakna, och för att längta och se fram emot allt som väntar där hemma.
Och oj så jag längtar hem nu!
Sverige, jag är på väg :)
Remitz
2011-05-29 @ 22:00:25

Hej Sara ;)

Det är härligt att höra att du njuter av solen så mkt du kan för hemma i Sverige är det ingen sol :( det har varit kul och intressant att följa dig via din blogg, men det ska bli roligare att höra dig prata om det, ser verkligen fram emot att du kommer hem ;) jag har iaf saknat dig, när anländer du Eksjö?



Puss å kram från hult :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0