Jag är i Sverige

Jag är i Sverige, jag lever och jag har snart rest ända från Bangkok till Nässjö utan mobiltelefon. Det Funkar!
Sov ca tre och en halv timme på flyget, har nog aldrig sovit så dåligt men en pratglad granne hade jag i alla fall att snacka med. Hon var inredningsarkitekt (gissa om vi hade lite att snacka om !) och bodde i Bangkok och jobbade på Italiana academica, som har utbildningar inom inredning, mode osv, som jag har läst och drömt om hundra gånger!
Kul!
Nu sitter jag på tåget och lyssnar på all svenska som talas och tittar ut på den vackra småländska skogen. Vad grönt det har blivit medan jag varit borta!
Om en halvtimme ska jag äntligen få stiga av tåget och krama min kära mor. Hon får fira mors dag två dagar i år :)
Skönt att vara hemma <3
Remitz
2011-05-30 @ 21:09:31

Hej Sara :P

härligt att vara hemma igen eller??

du kan ju höra av dig via msn eller facebook om när och var vi ska träna imon :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0