Bangkok

Då var jag i Bangkok igen, härligt härligt!
Är såååå grymt trött efter dagens äventyr. Efter förmiddagens danspass på hemmet sa jag hejdå till barnen och drog med traktorbussen till Samut Songkram City. Där jag fick sätta mig på en bänk och vänta på att nästa minibuss skulle fyllas med folk och köra mot Bangkok (vadå tidtabell?). Väl i minibussen fick jag sitta längst fram, utan nackstöd, och utan säkerhetsbälte. (!) Jag är glad att jag lever nu, med tanke på hastigheten som han höll och hur nära alla andra bilar han körde. Gaaaalet!
Väl inne i stan gick jag förbi en hårsalong som faktiskt hade en bild på lockigt hår och jag tänkte, Varför inte?
Så nu är jag korthårig och återfuktad igen :) Passade på att få lite tvätt, massage och spa i huvudet också...
Ikväll har David och jag ätit nudlar, kokat ägg och pratat om döden. Han är så skoj! Han kommer in så djupt i vissa samtalsämnen, så det var riktigt spännande och jag är inte längre så rädd för att dö. (Fast jag vill inte dö än!!)
Jag har kommit i kontakt med Agneta också som jag ska jobba ihop med resten av tiden. Trevligt!
Ska träffa henne och en annan svensk tjej inne i stan imorgon och så ska vi turista lite. Ser fram emot det.
Nu har mina ögonlock blivit blytunga...God natt!
Mamma
2011-04-29 @ 18:25:05

Ha det så kul i den stora staden!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0