Nostalgi

Vilken helg! Det känns som om jag rest tillbaka i tiden. Jag har hälsat på de tomma lokalerna efter min härliga högstadieskola, jag har suttit på läktarn ute på ränneborg och tittat ner på min lillebror till fotbollsfantst(som blivit sjukt lång), och jag har umgåtts med underbara barndomsvänner som känner mig innan och utan. Det är en så härlig känsla av trygghet när man kan sitta och skratta, både med och åt varandra, och prata om allt och inget! Så idag när jag satt och såg min "lilla bror" spela fotboll precis som förr, men mot gamla gubbar :O
(sorry att jag kallar er gubbar, men har man blivit flintis så...) insåg jag hur snabbt tiden gått och vad otroligt roligt vi haft. Så det stämmer nog, att tiden rinner iväg när man har roligt!

Jag är lyckligt lottad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0